Yanlışsam düzeltin ama bu şeker yükleme testi Canan Karatay tarafından riskli veya tehlikeli dendi. Bu hekim, kalp ve iç hastalıkları bölümü profesörü. Kadın hastalıkları ve doğum üzerine eğitimi olmayan bir hekim diye biliyorum. Amacım koskoca profesörü kötülemek değil, sadece branşı gebelikle ilgili olan doktorun dediğine değilde başka doktora inanmak bana saçma geliyor. Evet normal şeker hastalığını iç hastalıkları bölümü inceler ama gebelik şekeri sadece gebelikte olan bir şeydir. Eğer sonrasında da devam ederse iç hastalıklarına muayene olmak gerekir. Gebelikte olduğunda ileri düzeyde değilse diyetle düzene giriyor zaten. Ben kesinlikle yaptırma taraftarıyım. 2 dilim baklavayla, o 75 gram şekerli suyun birebir olduğunu düşünüyorum. Tabi ki yaptırmak veya yaptırmamak size kalmış. Beni lütfen yanlış anlamayın 🥰 Hatta yanlışsam düzeltin ki bende doğrusunu bileyim 🥰