Littlespy Gezmis normalde doğumla birlikte oksitosin salgılanıyor ve ilk süt damladı geliyor diye öğretmişlerdi bize biyolojide. Şimdiden gelmesi saçma değil mi?
Papatya0605 Gezmis çok uğraşma canım göğsünle hani geliyor mu ediyor mu diye kontrol etme erken doğum getirir derler
Hanz Gezmis 35+3 haftalığım benimde hala sıvı falan gelmedi bazısında geliyor ama gelmemesi problem değil doğumdan hemen sonra gelir zaten
Meryemece1 132025 ewet dediğiniz gb normali de o ilk ağız sütü gelio zaten benim üçüncü sezeyanm doğumum olucak diğerlerinde öle oldu doğumdan sonra
Bittercikolataa Gezmis Aslında onun suan gelmemesi daha iyi. Bebeğin emmeye başladığı ilk anlar da o sıvı dediğimiz sey geliyormuş sarı galiba rengi ve cok faydaliymis boşa akacağına bebisimize gitsin🥰🥰
Bittercikolataa Kızlar sakin ben 38 haftaya giricem hala yok😂 Bence normal kabul ediliyor. Sıkıntılı bir sey olsa Doktorumuz bu sıvının gelip gelmediğini mutlaka sorardı 👍🥰
Cramel Gezmis meme ucu uyarıldıkça gelir sütün merak etme.göğüste şuan az miktarda ağız sütü vardır zaten öyle foşur foşur akmasını bekleme. Doğumdan sonra bebek emdikçe gelir sabırlı olmak lazım