Ozsen35 Emossss1006 ben ilk gebeliğinde doktoruma sormuştum kesinlikle hayır demişti canım ne kadar doğal olursa olsun o koku dokunuyormuş bebeğe bir hastası bu konuda problem yaşamış o yüzden izin vermemişti.
Emossss1006 Ozsen35 benim doktoruma sordum oda boyatabilirsin dedi 6 aylık Hamileyim ama yinede insan korkuyor valla
Ozsen35 Emossss1006 aynen insan tedirgin oluyor sen bilirsin ama benim dibim mibim kalmadı valla ama son haftam artık dayanıyorum 😊 amann pandemi var zaten kim görüyor ki sağlıkla gelsin benişlerimiz 🙏