___ ben de 39+5 oldum ve bugün kontrolde suyumuz fazla olduğunu bebeğin karın çevresinin çok geniş olduğunu öğrendim. Cuma ya kadar bekleyelim dedi doktor çaresiz bekliyorum suni işe yarar mı sezeryana mı dönsem çok kararsızım. Açıklığım var 3 cm ama ilerlemiyor ve hiç sancım yok