BeyazPapatya cilekbal97 Canım bende mide bulantısı yeni başladı ama o haftada adet sancım vardı halsizlik vardı kahverengi akıntın için doktora gittin mi
cilekbal97 BeyazPapatya evet gittim tabiki. Normal dedi doktorum ama ben tedirginim. tedavilerle hamila kaldım.
Deryahulya BeyazPapatya bende 6 haftalık hamileyim benmde öyle çok tuvlte çıkma halim yok tek değilsin canım 😄
BeyazPapatya cilekbal97 Anladım canım bildiğim kadarıyla kahverengi akıntı çok önemli değil kırmızı ise sıkıntı olabilir doktorun normal dediyse öyledir
Deryahulya cilekbal97 ben hiç anlamamıştım regl sancısı gibi sancılarım vardı regl olucam sanmıştım gecikince kan tahlili yaptırdım yani daha yeni yeni belirtiler ortaya çıkıyo hiç hamile olduğmu anlamadım
Kubraygt BeyazPapatya dur kız olmasın daha iyi bendede yoktu 5 haftalık ama 7. Haftaya bi girdim gümbür gümbür bulantılar tuvalet yolları 😍😍 ama sakın tutma idrarını iyi değilmiş
Kubraygt cilekbal97 bende de hiçbir belirti olmamıştı 4. Haftada hatta unutuyodum hopluyodum koltuğa otururken 😅