Damlahtp Evet bebekten aldık. Çok güzel bi fil ama kesinlikle üzerine yatamaz ve uyku arkadaşı olamaz. Budizz pahalı bende almadım ama çok pişmanım sürekli telefondan süpürge sesi falan açıyorum budizz de bu tarz sesler kendinden var ona sarılınca uyuyacağnı anlayan çok çocuk var