Haticr55ari_ Merhaba anneler🤗15 haftalik gebeyim regl olucak gibi agrilarim oluyor kasik agrisi karin agrisi bel agrisi … Olanlar varmi boyle korkuyorum birsey olucak diye.
ertugrulunannesi Haticr55ari_ ben sen önemsememiştim ama doktora gittim sancı çekiyorsun düşük tehliken var dedi. Mutlaka ama mutlaka gidin lütfen
raabiia Haticr55ari_ arada öyle ağrılar normal canım hem rahmin yukarı çıkmaya hazırlanması vücudundaki değişimler şiddetli olmadığı sürece bişi olmaz Allahın izni ile korkma relax😇
harece 14+4 üm bugün başladı deli gibi ağrıyor belim regl olcak gibi kramplarda var sabah doktora gidicem sorayım 🤦🏻♀️
Haticr55ari_ harece evet benimde o sekilde ayakta cok duramiyorum bilgi edindignz de paylasirmsnz bizimlede
harece Haticr55ari_ benimkinin ayakları büyümüş o da hareket ettikçe baskıyla ağrılara sebep olmuş bu hafta biraz ağrı çekersin alışana kadar dedi. Regl tarzı ağrıda normal dedi ben rahatladım 🌸
Limonumm Bende 15.haftama bugün girdim bende bahsetikleriniz gece oluyor bugün bacağım üst ön tarafi ağrıyor acaba bu normlmi
Haticr55ari_ Limonumm benim kasik bel falan agrilarim oluyoe ama ayakta durdurtmuyor agrilardan suan bacak agrim falan yok canim insallah seninde gecer