EdaY34 Cumartesi günü yatış verdi doktorum 39+5 de Suni Sancı ile doğumu başlatıcak eğer açılma vs olmazsa zorunlu sezaryene dönücek 🥲 Dua edin bana olurmu??🤲🏼 Kolay bir doğum geçireyim ve normal olsun hemen açılmam olsun 🥺 Korkuyorum 😦
[silindi] EdaY34 hiç korkma canım bol bol dualarını oku her şey çok güzel geçecek sonra bebeğin kollarında olacak 🤲🤲dualarım seninle bir avazda kurtulursun inşallah canım ❤️
Aycha EdaY34 Her şey yolunda gitsin ve kolay olsun, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp, güle güle büyütün inşallah.
EdaY34 [silindi] kendimi öyle avutuyorum yavruma kavuşucam diye ama bugün ki kontrole kadar hiç sezaryen konusu açılmamıştı bugün birden sezaryen e dönebilir deyince korkmaya başladım 🥺 umarım öyle olmaz amiiin 🤲🏼
[silindi] EdaY34 illa ısrarcı olma canım nasıl uygun olacaksa sen ve bebek için o olsun. Hayırlısı neyse o olsun 🤲🤲❤️❤️
Sevilay7 Normal dogumdan cok korkuyorum kızlar ilk gebeliğim sanki doguramıyacak gibi hissediyorum şimdiden stres başladı 24 haftalık oldum napabilirim tecrübeli anneler tecrübeleriniz neler yardımcı olurmusunuz🙏