[silindi] 5.5 haftalıkllen kolum çatladı hormonlar fazla dedi doktor göbeğimde ilk dönemler çatlağım olmadı liearac Hindistan cevizi falan kullanıyordum sonra baktım baya çatladım bıraktım bırakınca daha çok çatladı incia ve bebe yağı kullanıyorum şuan en azından kırmızı görünüm biraz azalıyor
yani genetikte varsa çatlıyrosunuz sadece azalması veya kırmızılık gitsin dersek en iyi nemlendiren bebek yağı