cagla7980 Sevgili anneler bebek ve hamilelik dışında bir konu o yüzden baştan özür diliyorum ama izmir selinden etkilendik arabamızda tamamen su içinde kaskosu var ve sel teminatı da içeriyor. Araba çalışmıyor sigorta pert raporu verip para iadesi yapar mı? borç harç birikti satacaktık zaten ama bu şekilde satılmaz şansa bak:( tüm gün ağladım.. etkilenen herkese geçmiş olsun
socialmom0 cagla7980 merak etme canım şuan çalışmıyorum ama daha önce sigortacılık yaptim tabiki karşılar doğal afetler kasko kapsamındadır hamile halinle hicbirseye üzülme Rabbım can sağlığı versin
Elf12 cagla7980 cagla7980 canım öncelikle geçmiş olsun ilk olarak arabanızı çalıştırmayı denemeden yetkili servisine çektirin ve kaskonuzda yol yardım hakkınız mevcuttur. daha sonrasında dosya açılıp afet anlamında eksper gelecektir. masrafınız belli olduğunda sigortanız sizinle iletişime geçer umarım tamir olmaz sel afetlerinde motorlarına su giren araçların geneli ilerleyen zamanlarda mutlaka sıkıntı çıkartır. Yardımcı olabileceğim bir durum olur ise yazabilirsin sigorta hasar danışmanıyım.
cagla7980 socialmom0 çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için🙏 inşallah öder perte cıkartır yoksa hıc bır ısımıze yaramaz.. üzülmek hiç istemiyorum zaten bebek var ama elimde değil duyunca şok oldum. can sağlığı versn diyoruz tabiki çok teşekkür ederim🙏
cagla7980 Elf12 öncelikle çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için🙏 arabayı çalıştırmayı denemeden hemen aradık tutanak tuttuk polis ile, yarın çekmeye gelecekler.. ben de araştırdım ve aracın selden sonra iflah olmadığını öğrendim o şekilde satılmıyorda inşallah tamir olmaz pert yazılır diye dua ediyorum. tamir edilmemesi için pert sayılması için söyleyecegimiz yapacağımız bir şey var mıdır ekstra? izmirde çok araç suya gömüldü inşallah sayı yüksek diye yaptırmaya kalkmazlar kimse bizde mağdur olmayız inşallah.. çok sagolun bana cevap yazdığınız için🙏
Vahide-azra Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın, benim eşim sigortacı, o kadar suya gömüldüyse zaten perte çıkmıştır öder tabiki dedi…
cagla7980 Vahide-azra çok teşekkür ederim cevap yazdığınız için🙏 inşallah perte çıkar yoksa ne yapacağız bilmiyoruz.. eşinize de teşekkür ederiz🙏 Allah hepinizden razı olsun.
Elf12 cagla7980 öncelikle dosya açılıp hasar tutarı belli olduktan sonra ekspertiz servis ile anlaşma yoluna gidebilir yaptırmak isterse servis de aracı yapmak isteyebilirsiniz sigortaya cazip fiyat verir ve işi alabilir siz bey olarak servise aracın onarımını istemediğinizi bildirin ve haberiniz olmadan onarım onayı verilse dahi işlem yapılmamasını söyleyebilirsiniz bu şurada sık sok sigortamız hangi firma ise çağrı merkezlerini arayarak bileği alırsanız hem işlem uzun sürmez hemde daha sağlıklı olur bu tür işlemler servisin yoğunluğuna bağlı kalarak öncelik sırası verilebilir eğer araç gerçekten Pert düzeyinde ise işlem en az 1 ay sürer ve aracınızın rayiç yani piyasa bedelini araştırarak anlaşma yoluna gidebilirsiniz yani pert sayılırsa aracınız suan kaç tl yapıyor ise o miktarda para ödemesi gerekir pazarlık aşaması olacaktır sigortanız ile aranızda bu işi tek bir elden siz de yönetebilirsiniz yada acentenizden de destek alabilirsiniz ☺️
Betulela03 Bende birşey sormak istiyorum bı sigorta varmış doğum sigortasi gibi birşey benim doğumum 4 milyara yakın bu parayı hastaneye vermeyip bı sigorta şirketi ile anlaşıp bu parayı sigortaya veriyormusum hastaneye para vermiyormusum bir senede aynı hastaneye bebeğimi ücretsiz muayeneye götürebiliyor musun böyle bir sigorta varmı
Elf12 Betulela03 Evet canım iki can demir hayat sigortası var hamileyken yapılıyor Doğumu kapsıyor Doğum öncesi muayene ücretlerini karşılıyor 8 adet ile yada 10 adet ile sınırlı kalıyor bende yaptıracaktım ancak toplamda aynı fiyata geliyor hastanem ile o yüzden gerek duymadım internetten teklif alabilirsin
cagla7980 Elf12 tüm ayrıntılar ve yönlendirmeleriniz için gerçekten çok teşekkür ederim size🙏 bugünden itibaren sık sık arayacağım🙏 inşallah istediğimiz gibi sonuçlanır. Sevgiler🌸
cagla7980 Elf12 merhaba tekrar rahatsız ediyorum sizi.. Eksper şirketi ön raporda pert demiş arabamıza, sigorta şirketimiz de onarım masrafını talep etmiş bunun üzerine. Pert vermek yerine Onarım yapmak için mi böyle bir yola başvurdular yoksa prosedür mü böyle acaba? bu aşamada yapmamız gereken bir şey var mıdır? ()aracımızla önlü arkalı duran 2 araca pert çıktı paraları ödenecek) bizimki de inşallah çıkacak zorlu stresli bir süreç oldu bizim için..