burjoosphere oğlumda hem normalin sancılarını çektim 12saat,sonra acil durum oldu sezeryana alındım.
Benim kızımda ters duruyor dönmedi,oblik duruşmuş,ama dönse de normal istemiyorum zaten 🙃 birlikte gün sayalım burda, böle tarih bilip gün saymak da değişik oluyor, ne olacağını bilince🤨bel bacak ağrısı oluyor benim çok😰