Ddnzz Aynısı bende oluyordu ayaklarını muhakkak sıcak tut göreceksin faydasını terlik çorapsız durma şimdi bende de karnımın içinde ufak ufak birşeyler yırtılıyor gibi hissediyorum ufak sancılar oda rahim büyüdüğü içinmiş . İdrarını da doktorla bi görüş bence canım