Cigdemyslyrt canım senin adına çok üzgünüm rabbim bebeğinin ve senim şifanı verir inşallah.. Sen gönlünü ferah tut bebişin hayata tutunur bizim gelinimiz 6 aylıkken doğurdu 3 ay kaldılar hastanede ve suanda tosun gibi masallahh. İçinde patlayan neymiş rahmin falan mı acaba derdi veren Allah dermanı da verir sen hiç sıkma canını