Bende sarma yapmıştım gelip gidip yiyorum iki tanede çikolata yedim yarım sabahta dur kziim 18haftada bu ne göbek der aynanın karşısnda üzülürüm gundz değil ama gece tüm.mutfagi yiyesim var iki hafta önce kızarmış ekmeğe dadanmstim onu biraktm ama durmuyor boğazım durmuyor 😂