Mutluannd KayBus kesinlikle öyle aslında çok almadım zaten toplu bir yapım var öyle aman aman kilolu değilim ama o istiyor ki 60 da doğursun herkes 😂 malesef 🥰
Sed22-09 qokceyy Neriman Çelik’e gidiyorum bende doğumu bir çok anlaşmalı olduğu hastanelerde yapıyor tercihi medicana ama karar senin jimer pembe mavi doruk ve bir kaç hastanede daha yapıyor
Minigim16- Gulsah_1626 ben de kısmetse medicabilde doğum yapıcam doktorum Nihat Gök. 4000₺ dediler sezeryan normal farketmiyormuş
Gulsah_1626 Minigim16- bende orda yapıcam Allah nasip ederse bakalım dün görüştüm banada öyle fiyat verdiler