Yesilay doktorum ufuk yilmaz karadeniz hastanesi. Cok memnunum pinpirikliyim hocam ole guzel konusuyorki rahatliyorum 11 haftaligiz 😊tüp bebek icin daha cok basvuruyorlar tabi ama ben normal yolla kaldim ve cevremde giden herkes onerdi dikkatli bir hekim