Selinatasu Ayhan Yılmaz ve eşi Mine hanım;ikisine de muayene oldum. Doktor olarak cok iyiler ancak hastaneden nefret ettim. Hep mi kalabalık olur? Muayene saatimden önce gitmeme ragmen her seferinde en az yarım saat bekliyorum. Ve hastane yönetmeliği çok saçma. Ben tahlillerimi yaptırmak istedim bana çok afaki bir rakam söylediler aynı tahlilleri saglık ocagında ücretsiz yaptırabildiğimi bu fiyatın neden bu kadar ucuk olduğunu sorduğum zaman sizin için şu kadar indirim yaptık dediler. Sanki güllükten ayakkabı aldım da pazarlıga tutuştuk. Soğudum hastaneden,üstelik evime 5 dk uzaklıktaydı gidip gelmem de sorun olmuyordu. 3 doktor değiştirdim şuan Medstar da Müjde Şekeroğluna gidiyorum. Çok şükür orda kalıcıyım.