Bn ikinci ogluma hamileyim su an. İlk oglumda onu alma sunu alma vabuk buyuyor gerek yok az al dediler. Ama herseyden aldim cok fazla olmasada. Cnku ilk anneligin verdigi heycan sanirim uzeri temiz olsada hergun degistiriyordum uzerini. O yuzden herseyi alin ama ölculu alin derim ben. Mesela temmuzda dogum yaptim ben sürekli isilik oldu oglim sicaktan. Sadece atlet yada citcitli giydirebildim