Gokceemrah Gün saymaya başladınız mı? Ağrılarıniz oluyor mu ayyy ben çok heyecanlıyım yaaa ha geldi ha gelicek die düşünüp duruyorum😁
Rojda24 Gokceemrah benim belli değil valla usg ye göre 23 ama bakalım yarın kontrolüm var 37 yiz inş belli olur 🙏🏻🥰
Mom8 Gokceemrah aynen öyle günün tam belli olması daha değişik bir heyecan 39+1 olucaz 23 Şubat’ta bebiş o güne kadar dayanır heralde 🤗🤗
Zeyzey1616 Gokceemrah bizimde tahmini 23şubat programa göre de öyle bakalm nasip yarın doğum şekli belli olucak ❤️🤰🏻Belki daha erken gelir
Gokceemrah Zeyzey1616 size de oluyor mu bende erken doğum yapacakmısim gibi hissediyorum heran sancim olacak gibi geliyor