Merhaba arkadaşlar. Kızlar enfeksiyonum bir türlü gecmiyo sabahları idrar rengim koyu sarı ve kasıklarım ağrıyo gündüzleri bol su içtikçe geçiyor. Kadın doğumcum fitil verdi ama geçmedi. Elimden geldikçe dikkat de ediyorum. Ama bugün bol su içmedim akşama doğru sol kasığım ağrıdı ve geçmedi acile gittim ağrı kesici serum yedim ama çok geçmedi eve geldim bol su içtim duş aldım şimdi biraz daha iyiyim ama korkuyorum yine olucak diye bana bu konuda yardımcı olur musunuz siz hangi fitili kullandınız ?