Elamm 35+5 teyim. Doğuma kadar kullanmaya devam dedi doktorum. Kan sulandırıcı olduğu için sezeryan veya normal doğumda sakıncası olur mu diye sordum. Normal kan sulandırıcı haplar gibi düşünme bu iğneyi dedi. Diyelim sabah iğneyi vurdun akşamına doğum yapabilirsin sıkıntı yok dedi.