Asenaa34 öncelikle bende bir hamiş olarak etraftan gördüğüm tecrübelerim ve araştırmalarıma bağlı olarak bebek arabası olarak kabin boy bebek arabalarından alacağım. Yengem travel sistem almıştı ve çok ağır hantal bir araba olduğu için kullanışsızdı, katlarken çok zorlanıyorlardı hep pişman oldu aldığına. Sonra baston bebek arabası aldı ama sürüşü zor olduğu için yine pişman oldu, aklım olsaydı en başta kabin boy alırdım dedi. Kime sorsam, nerede araştırma yapsam kabin boy öneriliyor. Kullanışı çok kolay, Tek tuşla katlanıyor katlandığında yer kaplamıyor kaliteli ama hafif. Sürüşü kolay tekerlekleri çok iyi. Ben marka olarak birşey düşünmedim henüz ama model olarak kararım kesin. 4-5 yaşına kadar da kullanılabiliyor uzun ömürlü. Puset almayacağım çünkü pusetide sadece birkaç ay kullanabiliyorsan onuda yengemden tecrübe ettim😂 Taşıma için ilk aylar zaten dışarı çıkamıyorsun, taşınırkende bebek arabası kullanılabilir. Kanguru alacağım en kolay taşıma yöntemi zaten. Çocuk çook ağırlaşana kadar kullanılabiliyor. Bunun dışında birşey almayacağım henüz 🙏🏼