Dilara12 hiç sancim yok olmadi ama vajina ağrım çok var dün bide acildeyken alttan muayene istedi doktor onu yaptı ebe felaket tahriş etti yürümekte çok zorlandım fazla ayakta kalamıyorum sancim olmadığı için doktor dayanırsın 10 gün daha dedi inşallah tansiyon yükselmezse beklicez