Kızlar 41+0 olduk bugün. Ben kendi sancım gelsin diye hastaneye gitmiyordum. Doktorum yarın sabaha suni sancı ile doğum başlatacağını gelmemi söyledi ama ben biraz daha beklemek istiyorum. Çünkü ilk kızımda 42 de kendi sancımla normal doğum oldu. Etrafımdan da birşey olabilir diye baskı var sizce ne yapmalıyım ? Çok kararsızım ve korkuyorum, gündüzden beri sıkıntıdan mide bulantım var. Hiç ağrım sancım da yok. Yapmadığım şey kalmadı son 3 haftadır bitki çayları içiyorum, hurma yiyorum, egzersiz yürüyüş yapıyorum.