Havvanur96 ilk hissettiğimde sanki perdeyi elinle iyerek sürtersin ya öyle bişey oldu. Şaşırdım gaz mı acaba dedim ama gazım yoktu. Sonra ki günlerde hafif kıpırtılar oluyo pırpır yapar gibi karnım. Günde bir defa yada iki günde bir defa falan hissediyorum. Genelde bişeyler yiyip koltukta hafif yan oturuyorum bacaklarımı toplayıp hareketsiz kalınca bi 10-15 dakika sonra hissediyorum