Annelerimiz benim 5 günlük bebeğim var malsef 4.günümüzde sarılıktan dolayı hastanede yattık bir gün ışık aldık. Sütüm yeterli olmadıgı içinde hem sağıyorum hem de sırıngayla mama veriyorum bugün taburcu olduk 3 4 kere mememi emmesine uğraştıö sadece birinde aldı emdi sütüm artmaya başlamışken bu durum canımı çok sıkto ne yapmam lazım 😑 göğsümü tutuyor ama emmiyır boş boş bekliyor