Burcu3506 Kızlar bugün günümdü olmadım regl olacak gibi karnım agrıdı ama olmadım böyle sancı çekip hamile olduğunu öğrenen oldu mu test yapmaya hala cesaretim Yok bir kaybım var maalesef tekrar üzülmek istemiyorum
Parla_ Burcu3506 benim de regli gününden önce başladı baya da ağrım vardı. Regli günü kan verdim ve pozitif çıktı canım
Kuzucccum Burcu3506 aynen adet olacakmışsın gb agrılarım oldu keısn olacağım ondandır dedım gününde olmadım sabahı yaptım pozıtıf. İnş siz de hamılesinizdir 🙏 ayrıca hala ara ara aynı ağrıalrı cekıyorum
Ummuhanbilge Benim öyle oldu hatta ağrım var regl olcam diyip durdum 3-4 gün. Benimde bir kaybım var o yüzden pek beklemiyordum birde adetim düzensiz olduğu için 10 gün bekledim pozitif çıktı
Hayal_Anne Benim adet olacakmışım gibi kramplarim oluyordu karnimda ha oldum olacam gibi meğerse yerleşmeye başlamış onun agrilariymis adetimden bir hafta on gün öncesinden başlamıştı ara ara ağrılar şeklinde
Ecekorall Ben de regl olmayı bekliyordum. Hatta ihtimal vermeden erken test almıştım sırf araba tuttu neden acaba diye çok şükür çift çizgiyi gördük 🥰
Nur2709 Burcu3506 ilk bi kaç ay regl olur hibi ağrı oluyor hatta ilerleyen zamanlarda da regl gününüz geldiği zaman hissediyorsunuz
Minnosunannesiii Burcu3506 benimde öyleydi canım hatta aha diyodum geldi 🤣 koşuyodum lavaboya bakıyordum birşey yok
Selinda Burcu3506 benimde bir kaybım var. Regli olucam diyip diyip bekledim. Ama hamilelik belirtileriymiş aynı resmen regl ile o yüzden çok karıştırılıyor zaten. Bence kan verin bi baktırın pozitifse erken öğrenirsiniz ve ona göre önlemler alınır tekrarı yaşanmasın diye
Kumru_02 Burcu3506 ay canm benimde 13 Ocak benimde karnım ağrıyor âdet olcam kesinlikle sivilcese var bı Umut inş olmam diyorum burdaki yazılanlardan umutlndm inş sende bende hamile klrzz canimmm
Burcu3506 Ay hadi inşallah Allah beni de evlat sahibi yapsın cesaretimi toplar Toplamaz test yapacağım İzmir’de oturuyorum maalesef selde ev ve araba gömüldü atlatır atlatmaz yapacağım
Eddii Burcu3506 ben canım resmen regl sancısı krampları çektim. Sırtımda bacaklarımda kasığımda. Hatta hep lavaboya gidip kontrol ediyodum ha oldum ha olcam diye😬 sekiz gün bekledim dokuzuncu gün test yaptım pozitifi gördüm🙏 Şimdi 30+4 haftalık hamileyim çok şükür🤗
Rumeysa_e Çok ağrı çektim 16 gün içinde 2 kere test yaptım negatif çıktı 16.gün doktora gittim kese görünmedi kanımda çıktı 1 aylık hamile olduğumu öğrendim şu an 8+4 deyiz