Annee3 35.4 haftalığız ağrım sancım yok ama böyle farklı renk görünce sormak istedim.normalde akıntım ztn vardı her zaman sarı renkte şuan gelmiş çok hafif böyle.kusura bakmayın resim için de.inşallah yüklenmiştir resim https://imgyukle.com/i/H4IQwY
Gulsum1205 Annee3 nisana benziyor bu kahve leke yada enfeksiyon varsa ondan olabilir doktoruna daniş bence
Mnevvr53 Annee3 doktora soyle canim benimde boyle gemisti kahberengi akintim 2 santim acikligim meydana gelmisti nişanin gelmis olabilir
damlali Annee3 benimsen pembe bazen kahve geliyor ama enfeksiyonum var geçmiyor peceteye sildikçe geliyor belki öyle bişidir 18hftalgm ben
3prensesannesiii Annee3 yüklenmiş canım bu akıntı değil ki kahverengi leke gelmiş ilk defa mı oluyo ?
Annee3 3prensesannesiii evet leke gibi canım ilk defa geliyor bi kaç kere de sarı çok küçük balgamsı bişey gelmişti doktor onun için fitil verdi yenice kullancam ama bu ilk daha
3prensesannesiii Annee3 o haftalarda normal mi bilmiyorum canım nişanda olabilir yanlış yönlendirmeyim çok geçmiş olsun
Annee3 Gulsum1205 anladım canım dediğin gibi olabilir ama sancı olmadan da erken doğuma işaret olur mu ki
Gulsum1205 Annee3 bilmiyorum ki hiç başıma gelmedi sen doktoruna msj at kahve leke geldi dye bence o daha iyi bilgi verir bebek iyim hareketleri falan
Annee3 Gulsum1205 1 kere gelince doktora da yazmadım canım bebek hareketi akşamdan beri yok benide endişelendi biraz daha olmazsa iyice korkcam
Annee3 Mnevvr53 anladım canım peki sancı olmadan da açılma olabiliyor mu sen kaç haftalıktın geldiğin de
Gulsum1205 Annee3 tatlı çikolata fala ye şola yat hareket eder burda okudum kadarıyla Nisan gelnce ağrı sancı olmaya biliyormuş
Mnevvr53 Annee3 benim sancim yoktu 36 haftamda kahverengi akintim olmuştu 2 santim acikligim oldu 37 haftamdada kahverengi akintidan pembemsi kana benzer akintim oldu 37+3 dogum yaptim tansiyonum cikmaya baslamiş ti filam
Mnevvr53 Annee3 ya bebegim enfeksiyon gecirdigi icin 7 gun kuvezde kalmiştim kilosu filan gayet iyidi 3550 kg dogdu sezeryan oldum bel fitigimdan sebep
Annee3 damlali evet enfeksiyon da kötü oluyor yarın idrar tahlili de Olcam bakalım geçmiş olsun sizede