didemturn Kızlar merhaba, son 1 aydır iki göğsümün altında da zaman zaman kızarıklık ve mantar tarzı koku var. Büyüyen gögüslerime bağlıyorum. Doktor krem verdi. Benim gibi aynı problemi yaşayan başka anneler var mı 😢