Merhaba kızlar ben en son kasım ayında 12 kasım ve 27 kasımda iki kere adet oldum ve ocak ayında hamile olduğumu öğrendim sat a göre kendi doktorum 9 haftalık dedi ve kalp atışını cuma günü çok az duyduk. lakin bugün başka bir doktora gittim vajinal muayenede ve normal ultrasyonda kalp atışını duyamadı başka ultrasyonda çok az duydu.normalde 9 hafta değil ⅞ hafta arası uyumluymuş kese.bebek küçük olduğundan dolayımı acaba kalp atışı az geliyor yoksa sorunmu var bir hafta sonra tekrar geldi çıldırıcam çok üzgünüm 7 hafta bile olsa kalp atışı belirgin olmazmıydı :( sizler kaçıncı haftada duydunuz acaba net olarak ?