Asenaa34 Selam kızlar,25+5 günlük hamileyim ve toplam 8 kilo aldım. E tabi psikolojimde bozuldu. Çünkü iştahım arttı. Birde 6aydan sonra kilo alınıyormuş asıl. Sizlerde durum ne?
Serpil-3 Asenaa34 tatlım niye psikolojin bozuldu ki gayet iyi gitmişsin benim yerimde olsan ne olacak daha 19+2 yim tam 10 kilo aldım ya ben napayım ki üstelik diyetisyene giderken bide
Asenaa34 Serpil-3 Ben henüz yeni kilo vermiştim tüp mide ameliyatı olup 1 sene sonra hamilelik olunca e birde kilo aldıkça… Geriliyor insan valla 😔
seymabykn 29 haftalıkken gittiğimde toplam 14 kg almıştım şuan 30 haftalığım daha önümde 10 hafta var.. Panda gibi yürümeye başladım 😂😂
ipekursat Asenaa34 iştahımdan yana şüphe hiç yok canım 😂midem bi kara delik sanki yemekten 10 dk sonra hiçbir şey yememiş gibiyim bide aşırı hareketli bi gebelik geçiremiyorum.Bakalım daha ne kadar alıcam tartıya çıkmaya korkuyorum
Pemberuyam_ Asenaa34 Sanmıyorum ama zaten 4 5 aydan sonra aldım ben de hızlı değil yine ya bu aylar da bebişler büyüdüğü için, ihtah da artiyo tabi🤷 ama doğumla birlikte ilk haftada 10 kilo gidiyo zaten tadını çıkaralım bosver 🙈😂
Serpil-3 Asenaa34 gerilme canım boşver herşey olacağına varır veririz inşallah sonra kiloları sağlıcakla doğsun bebeklerimiz
seymabykn Asenaa34 bende öyle kandırmaya çalışıyorum bide etrafımdaki insanlar yok sen çok kilo almışsın yok şu kişi senden daha az kilo aldı diyip kıyaslama yapılması hepten canımı sıkıyor.. Bilinçli şekilde almadık ki bende biliyorum fazla aldığımı niye söyleyerek insanın moralini daha çok bozarsın ki 🥺
zynpcknn Asenaa34 😁😁 hiç sorma ne kadar yemek yediysem kilo alamadm sırf gelinliğim üzerime güzel dursn diye ama bi işe yaramadı hamile kaldm sonra kg aldm vücudm hiç elverişli değil kilo almaya
Mervekaynak Asenaa34 yahu bende öyleyim anlamıyorum okadar dikkat ediyorum ki makarna ekmek kesinlikle yemiyorum sadece kahvaltı da yiyorum ekmeği o da çok az. Tatlı desen zaten yok ama gittikçe kilo alıyorum tartıya her çıktığımda yükseliyor aklım almıyor
Asenaa34 Mervekaynak benim porsiyonlar zaten küçük ama ben yaşan söylemeyeyim her şeyden yiyorum ya. Birde iştah açıldı ya sütekli acıkıyorum. Egzersiz yapsam diyorum ona da halim yok 😅
YagmurT26 Mervekaynak al benden de o kadar 🤦🏻♀️ Egzersiz diyetisyen yürüyüş ne ararsan var. Ama hızlı almaya devam. Nasıl bünyem var anlamadım
Asenaa34 Pemberuyam_ bak gitmezsse buluruz seni esra,şu an vicdanımı senin yorumunla rahatlatıyorum çünkü 😂
Mervekaynak Asenaa34 ben zaten çalışıyorum hareketim fazla ama aciktikca az da olsa yemek zorundayım yoksa dayanamıyorum
Asenaa34 seymabykn ay aman çok biliyor onlar. Ne boş beleş insanlar yahu. Şaka gibiler. İstersem 30 kilo alırım ki sıkıntısını çekecek olan da benim size neeeeeeee.
Cerennn35 seymabykn aman boşver insanalri Herkesin bünyesi farklı herkes alacak ya da almicak diye bisey yok ki
minikfare1 seymabykn ben çok söylemem gerekiyorsa 3 kilo eksik söylüyorum soranlara 😂 kime ne ayrıca kilolarımızdan. Hormonların yönettiği bi dönem ben kontrol altında tutulabilir sanmıştım ama maalesef değil beslenme uzmanıyla birlikte ilerliyoruz ama porsiyon değişiyor yeme sıklığı değişiyor olacak yaşanacak şeyler bunlar beden bizim sonrasında verenle de biziz kimseyi ilgilendirmez diye düşünüyorum. Benim de rahatsız olduğum oluyor durumumdan ama geçici ☺️