Merhaba sevgili Anneler . Benim ilk hamileliğim 2 ay kadar zamanım kaldı Allah nasip ederse bir kızım olacak 🥰 yeni isimler arasında çok kaldım çıkamadım isin içinden hani Asel,Alya,arya gibi . Güzel hoşlar fakat ömrünün sonuna kadar o.ismi taşıyacak bu da var tabi.. Neyse ilay Rana , Rana ilay, Azra ilay , ilay Azra . Başka.da isim dusunemiyorum artık beynim catlayacak :)) teşekkürler..