Sinem44 Size bi sorum olucak ben 34 haftamdayım ve sezeryanla Doğum yapmak istiyorum ama doktor kontrolüm gelmedi daha merak ettiğim şey sezaryenda herkes 38 haftasında mı yapıyo genelde
Bozslanomur Sinem44 bende bekleyeyim bide sezeryan için hanhi hafta gün veriyo yani dogumdan once kacıncı haftada son muayne oluyo Acaba
Elifzeynep Ben 34 haftadaydı 38 haftasına gün verdi ilkim sezeryan Buda öyle olacak 34 haftalıkkken 10 günde bir gel dedi 10 gün sonra gittim artık haftada bir gel dedi.