25 haftalık hamileyim karaciğer enzimleri çok yüksek,kaşıntım çok fazla.Doktor riskli bir gebeliğin var dedi.Safra asidi testi istedi.büyük ihtimal gebelik kolestazı dedi.benim gibi olan hamileler naptı,nasıl düşürdüler ve erken doğum yapan oldu mu??