Ben daha önce orada çalışıyordum hem bir çalışan hemde hasta olarak kesinlikle Emine zeynep yılmaz’ı öneririm. Şuan 18 haftalık hamileyim takiplerime onda devam ediyorum aşırı memnunum kafama taktığım her ne varsa fazlasıyla yardımcı oluyor güleryüzlü ve pozitif bir doktor inşallah doğumda da birlikteyiz 🙏🏻👍