rabia_12 Hanımlarrr bebek arabasından tercihiniz ne oldu yada ne olacak marka ve model olarak paylaşabilir misiniz ☺️
kubr_pak rabia_12 Ben ebebekten babyplus canyon modelini aldım, henüz kullanmak nasip olmadı ama çok severek aldım 😊
FatRam_1703 rabia_12 Bizde Baby Care Travel Sistem aldık çok içime sinerek beğenerek aldım daha kullanmak nasip olmadı ama inşallah memnun kalırım 😍