ipekursat ben 9. Haftada doktora gittiğimde doktorum tam teşhis koyamadı detaylı ultrasona gönderdi orda da aynı sonuç ya perde yada çift rahim var dedi ( perdeli Rahim daha ağırlıklı ama )her iki ihtimalle birlikte progestan iğneye başladık haftada 1 kez yaptırıyorum bir de duphaston isimli bir hap kullanmaya başladım sabah akşam birer defa onun dışında herhangi bir yasak koymadı bana tam teşhis için 20 gün sonra tekrar çağırdı