Zxczxczxc 22+4 haftalık gebeyim kızlar . Bu hafta basından itibaren vajinama ara ara belli belirsz bi sancı gibi bişey giriyo hemen gidiyo ve bazen batma hissi oluyo sizde var mı böyle bi durum yada yasayan
Dbe24 Zxczxczxc Bu ağrının aynısını banada dünden beri oluyor bende 21+3 üm durduk yere bi ağrı giriyor inşallah sebebini bilen biri yazar bugünde belimden bi ağrı giriyor iki boşluğuma vuruyor böbrek ağrısı gibi neden oluyor anlamadım sizdede oluyormu 🤷🏻
D-uysal Benim 21 hafta olucak aynı şeyleri yaşıyorum baskı yapıyor galiba sol kasık ağrısı ve yürüken sağ kaburga ağrısı çekiyorum 🤷♀️