Deletedmom15257 denizz89 off benim de agriyo taa hele çok yürüyünce etrafına bisiler oluyor bikere sirdum normal demisti c.tesi gdcem yine sorcam nedenini
Eddaa Bende oldu çok şiddetliydi. Doktora gittim karın gerildiği için oluyor dediler. Dinlendim 3-4 gün sonra geçti. Çok şükür korkulacak birşey değilmiş.