ib_21 Donebaris komple saranlar değil de örgü şeklinde olanlar kullanışlı olur diye düşünüyorum dönmeye başladıklarında çarpmaları engeller. Ben diğerlerini sevmiyorum beşiğin modelini kapatıyor 😃 örgüler şık duruyor sökme bağlama derdi de yok
Nasippp Donebaris ben komple sarılı almadım lc den 1 takım aldım çok da güzel valla işimi görür indirim oluyor bak istersen 25-30 a bile görmüştüm lc de gerekirse 2 takım alıp komple her tarafını kaplarsın instada falan gerekçesiz pahalı bence yazık o paraya
Donebaris Sedaerhan ben instegramda gulbebe tekstil var ona yazdim yan korumalik 250 nevresime ise 150 dedi 60×120 besige
mercimeginanne Sedaerhan ben montessori yatağa yaptırdım 2 nevresim takımı bir de kenarlık 510cm 540₺ tuttu. Yaptırcak yer arıyorsanız atıyım sayfanın ismini
mercimeginanne ib_21 örgülerde çok pahalı ya bide yıkamak problem örgüyü söküp yıkamak gerekiyormuş 3 lü örgülerde.
Elifdikel ib_21 örgüler şık ama tuylendi benim örgü korumaligim ve makineyedee girmiyor yikayamadim pişmanım ben
mercimeginanne ib_21 bn 510cm 3lü örgü alıcaktım. Makineye sığmaz söküp atmanız lazım örmesi kolay dediler. 1 değil bir çok sayfa aynısını dedi. Ondan vazgeçtim.
Nasippp Donebaris https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4586075/1007468 bundan aldım ben 1 takım gayet güzel yumuşacık şuanda stokta yok ama sürekli değişiyor https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4586033/1007467 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3352181/579761 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4692312/1051051 şuan stokta olanlar bunlar ama takip edersen başka renk desenlerde düşüyo
mercimeginanne Zehra_001 yatakların parmaklıkları olunca mecbur bir şekilde korumalık almak gerekiyor. Çocuk kafasını sokup sıkıştırmasın diye 🤷🏻♀️
Mervekaynak Donebaris internette uyku setleri var onların içine dahil zaten korumalıklar okadar pahalı değil ki
Mcakir Donebaris ben doğumdan sonra yaptırcam ya. Gerçekten sacma sapan fiyatlar. Zaten doğunca bebeğim ilk 1-2 ay birlikte yatarız. Gerekli olduğunu düşünüyorum ama el ayak sıkışmasın , kafayı çarpmasın diye.
Ebreva Donebaris ilk zamanlar cok olamasada olur nevresimde örtesiniz soğuk almasıb diye yeter ama dönmeye baskayınca cok vuruyorlar kendilerini yada eli ayağı hep sarkıyor falan
Nasippp Donebaris canım lc Home ye gir bebek bölümüne tıkla orada seçeneklerde çıkıyor korumalık bazen bebek outlet ürümlerinin içinde de oluyor