Beyzaturba
Oğlum 30+1 1781 iken 31+4′te 2250 gram olmuştu. Ben de 13 kilo aldım şu ana kadar. Heer gün genişlediğimi hissediyorum. 😅
Bebeğim 28. haftadan beri baş aşağı. Son gittiğimde normal doğum yapmamı sordum ama net bir şey diyemem dedi doktor. Benim plasenta aşağıda. Takip edicez dedi doktor. 34′e kadar yukarı çıkması bekleniyor. Çıkmazsa normal doğumda çok kanama olurmuş. Hayırlısı bakalım.