24 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda bebegin 6 gün önden ilerlediğini söyledi doktor hicbir sorun yok dedi aynı zamanda çok şükür herşey normal çıktı. Ben sezeryan istiyorum ve bebeğin önden ilerlemesiyle dogumun erken olmasi gibi bir durum olur mu kızlar o an ki heyecanla sormayi unuttum 🙈 bu durumu yaşayan var mı acaba