Devlet has. Yaptıran arkadaslarım oldu gerek yok diyenler var ama sıra problem i oluyor mu bilmiyorum. İlk gebeliğim o yüzden oldukca tedirgin ve heyecanlıyım özel hastanede doktor takibindeyim oraya devam edeyim dedim Antalyda yım bu arada 120 tlye yapıyorlarmış randevu aldım hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 🥰