Viktoriya Arkadaslar 5hqftalik hamileyim bu gün ultrsnda bebegi gormek için gittim doktor hər şeyin normal olduğunu söyledi bundan once boş gebelik yasamistim
yarenyucel Bende boş gebelik geçirmiştim şuan 13 haftalık hamileyim ama hala çok korkuyorum bişey olacak diye