Msydn6 inan ben de aynı seyden endişe ediyordum. Anlatayim: iğne yapildiktan saniyeler sonra ayaklarima doğru bir sıcaklık aktı. Örtüleri örttüklerinde ayaklarımı hala oynattigimi hissediyordum. Hemşire şimdi karnina batikon süreceğim, soguk hissedeceksin dedi ve nereye sürdüyse hissettim, karnıma, bacaklarıma, kasıklarıma. Ve korktum, her seyi bu kadar net hissediyorsam karnimi kestiklerini nasil hissetmem diye panik oldum. Ben her seyi hissediyorum dedim, hissedeceksin ama acı hissetmeyeceksin dediler. Gercekten biraz sonra karnımda bi şeyler yaptiklarini hissettim, ama sıfır acı. Sanki bebeğin karnında büyük tekmeler atıp sağa sola dönüyor gibi düşün. Hiç rahatsizlik vermedi. Basladilar di mi dedim, evet dedi basimdaki hemşire. Sihir gibi, en ufak acı yok. Sonra karnina bastirip bebegi cikaracagiz dediler, o da hic rahatsizlik verici degildi. Ben sadece bebek ciktiktan sonraki dikiş süresinde biraz tansiyonum dustugu icin mide bulantisi hissettim. O da herkeste olan bir sey değilmiş. Zaten sürekli basinda duruyorlar ve aninda serumuna müdahale ediyorlar. Çok kısa sürdü gercekten, hic kafamda büyüttüğüm gibi değildi. Korktuğun kısım sadece ameliyatsa, hic korkma derim👋😊