kızlar 10+5 gunluk hmıleyım gefenlerde sol kasık agrsyla acıle gttım tansyonumm 140/90 cıktı ucuncu ölçüşlerınde duşmuştu bugun çok kotu bı agrlık vrdı uzerımde gozlerımı acamadım basım agrydu donuyodu hcbsey yıyemedım ölçtrdum 130/70 çıktı sızce neden yukselıyo nasıl duser ne ypmk gerekır yasayan vrmı