TugceGDK Happykariner 10 şubat olmasada 5 şubat adet tarihim. 1 hafta kala kasık ve bel ağrısı olurdu ama tık yok şimdilik. Allah’ım inşaAllah testde pozitif o çift çizgiyi görürüm inşaAllah Rabbim🤲🏻😊😇🌺. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaAllah. Sende durumlar nasıl canım?😊
balbocegimm Happykariner 14 subat benim çok akintim var iki gündür insallah cift cizgiyi görürüm bende🤲
Happykariner TugceGDK canım akıntım var aşırı arttı onun dışında belirti yok. İnşallah cift çizgiyi görürüz
Ecrinsu Slm kızlar benimde adet tarihime son 5 gün belirtilerinizi yazabilirmisiniz ben Dün kan testi verdim bthcg 1.20 cıktı geç döllenme olabılır mi acaba
asilannesii Benim de adet tarihim 9 şubat ve beklemedeyim. Erken gebelik testi yapıyorum negatif çıkıyor. Ama 3 gündür alt karın bölgemde sanki adet olacakmışım gibi sancı ya benzer bir şeyler oluyor 🤣 psikolojik mi bilmiyorum. Siz hiç test yaptınız mı?
Zeyneep7 asilannesii benim de 9 Şubat az önce yaptım ve negatifti bir test daha aldım pazartesi ya da salı yapacağım zor bekliyor insan ya 🤷🏻♀️