Kızlar bu kabızlık beni mahvetti 35+3 üm artık çok zorlanıyorum ve çok yoruldum ne denediysem olmuyor kayısı suyu içiyorum süt içiyorum 😣🤦♀️
doktor duphalac verdi iki üç gün kullan bırak yoksa bagırsak tembelliği yapar hiç yapamazsın dedi onuda yaptım sancı veriyor rahatsız ediyorum napıcam bilmiyorum 🤷♀️