Bilibon Hayirli olsun gecmis olsun malesef tecrube oluyo iste insana bizde nasip olursa dogdugu gibi yaptirmak istiyoruz ki sorun olmasin bakalim kismet gercekden anne icinde cocuk icinde zor bi surec cunku
Kuboskubos1 Esrayilmaz01 bende hamileyim doğum Mart 19 gibi duruyor bir aksilik olmazsa rabbim izin verirse yaza sünnet yaptiracam. Dediğiniz gibi büyüdükçe sorunlar çıkıyor. Çocuklar anlamaya başlıyor
Esrayilmaz01 Kuboskubos1 şimdiden hayırlı olsun ama bence yazı bile bekleme çünkü hareketlenecek yine bı nevi zorluğu olabilir
Duruaslan Esrayilmaz01 benim erkek kardeşim 5 yaşında sünnet oldu ve fıtık ameliyatı da oldu eve geldiğinde oturmadı bile sokakta oynadı demek ki her çocuk farklıymış
minikfare1 Esrayilmaz01 hamileyim oğlum olacak ve doktor 6. Gün kontrolünde yaptırabileceğimi söyledi. Ben hemen yapılmasından yanayım.
Egeligif Soe Serap-er canım bence 2 ayı bekleme eğer sarılık vb bir durum yoksa bebeğin durumu da iyi ise ben hastaneden çıkmadan yaptırma taraftarıyım . Çünkü göbeği düşmeden iyileşiyormus. Ve anesteziye bile gerek olmuyormuş lokal yapıyorlarmış . Bence 2 ay bile geç . En gec kırkı çıkmadan yapilmali
Serap-er Egeligif ben hastanede çalışıyordum ve doktorlarla çalıştığım için hep sorarak hareket ettim ve ne dendiyse ona uydum. Ama bu oğlum önce sağlıkla doğsun çok beklemeden yaptırmak niyetindeyim. Teşekkür ederim 🙏
Cns_33 Egeligif canm ssey duymustum cok erken yapilinca et kayniomus ve tekrar sunnet etmk zorunda kaliomussunn ama bilmiorm😑
Kubrasngl İki oğlum var büyüğü 2 yaşındaydı küçüğüde yeni kırkı çıkmıştı aynı anda yaptırdık küçüğü daha çabuk iyileşti. Ben ağladım bebeğim ağlamadı bile. Gelişimleri sağlıkları içinde küçükken yaptırmak bence iyi
Esrayilmaz01 Mehad4446 doktorun en doğrusunu bilir tabi ama doğum da senin için de zor olabilir sen ayağa kalksan daha rahat olabilir