17+2de gittiğimde bebeğin ultrasyonda beyninde koroid rlexsus kisti çıktı araştırmaya perinatoloji bölümüne gittim geçici geneli 28 haftaya kadar geçer dediler ama seninkiler çapı büyük dedi doktor altında yatan genetik bir rahatsızlık olabilir diye karnından sıvı almayi önerdi başına böyle bisy gelen var mı?